به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    نحوه استفاده از لوازم ورزشی پارک

    ورزش را نباید به باشگاه های ورزشی محدود نمود. استفاده از لوازم وزرشی پارکی در پارک ها نیز فرصت خوبی برای متناسب نگه داشتن اندام و همچنین سالم نگه داشتن بدن هستند. خرید لوازم ورزشی پارکی و استفاده از آنها تنها به پارک ها محدود نمی شود یک راه افزایش تحرک و فعالیت ورزشی، استفاده از محیط پارک ها و فضای سبز، خصوصا وسایل کمک ورزشی موجود در آن ها است که با توجه به نصب آن ها در فضای باز و سبز پارک و قابلیت استفاده گروهی از آن ها، استفاده از این چنین وسیله ها را با استقبال شهروندان روبرو ساخته است.

    ولی معمولاً این سؤال مطرح ميشود که آیا این وسیله ها از استانداردهای لازم بهره مند هستند یا استفاده از آن ها احیانا سبب ایجاد اسیب می شود؟ جواب دادن به این سؤال باتوجه به بسیاری این وسایل منوط به این است که هر وسیله جداگانه مورد بررسی قرار گیرد. ولی در مجموع، این وسیله ها در قیاس با وسایل مشابه در مکان های تخصصی ورزشی از کاستی هایی بهره مند هستند.

    تمام افرادی که تصمیم استفاده از این وسیله ها را دارند، با اشخاص آگاه مشورت کنند. اما مراجعه به پلاک های نصب شده روی دستگاه ها هم کمک کننده است ولی کافی نیست. به اشخاص بیمار خصوصا بیماران قلبی و ریوی، مبتلایان به افزایش فشار خون و دیابت و مبتلایان به دردهای عضلانی – اسکلتی و مفصل ها و هم اشخاص مسن توصیه ميشود پیش از اقدام به هرگونه ورزش با پزشک خود مشورت کرده و مورد بررسی قرار گیرند.

    دستگاه مسگری

    دستگاه مسگری جهت تقویت ماهیچه های شکم، کمر، ستون فقرات و افزایش انعطاف پذیری و تحرک مفصل های ستون فقرات و پشت کاربرد دارد. چرخش کمر با کشش متعادل در ماهیچه های کمر تأثير به سزایی در باز کردن کانالها و رگها و سرعت در گردش خون و تقویت ماهیچه های کمر خواهد داشت.

    دستگاه مسگری مناسب براي تمام سنین بوده و اندام ها را زیبا و متناسب می نماید. دستگاه بدن سازی مسگری در فضایی به ابعاد 5/ 1 در 5/ 1 متر قابل نصب و هم زمان به وسیله 3 ورزش‌کار قابل استفاده است.

    اول دستگیرهای دو طرف دستگاه را بگیرید و با توجه هر دو پای خود را روی صفحه دستگاه بگذارید . با کمک عضلات مورب شکمی و عضلات کمری خود به آرامی آغاز به حرکت نیم دورانی به چپ و راست نمائید. در انجام حرکت سعی در حفظ تعادل و هماهنگی بر روی دستگاه نمایید.

    پاندول

    این دستگاه را با اسم ديگر یعنی اسکی فضایی می شناسند ولی باید ذکر کرد اسکی فضایی نام مناسبی براي این دستگاه نیست. اسکی فضایی اسم فارسی دستگاه الپتیکال است. یادتان باشد این دستگاه باعث تقویت عضلات کمر و پهلو ميشود، همچنين اجرای بلند مدت آن میتواند به بهبود سیستم قلبی- عروقی کمک کند و باعث بهبود تعادل فرد ميشود .

    براي استفاده از آن، روی کفه دستگاه بایستید و میله های دو طرف را بگیرید. به آرامی اندام تحتانی تان را مثل پاندول به چپ و راست حرکت دهید. توجه داشته باشید چنانچه کل بدن به چپ و راست تاب بخورد، تأثير کمتری بر تقویت عضلات پهلو و پشت می گذارد ولی اگر از ناحیه کمر به دو طرف تاب دهید، بیش تر باعث تقویت این ناحیه ميشود . باید توجه داشت افرادی که تعادل خوبی ندارند مثل سالخوردگان باید مراقب باشند خود را زيادي تاب ندهند و دیگر اشخاص هم سرعتشان را کنترل کنند.

    فروشگاه ایمن ترافیک کالا شرایطی ایجاد نموده است که بتوانید این لوازم را تهیه نموده و در حیاط منزل، فضای سبز مجتمع مسکونی  و همچنین  باغ و ویلا نصب نمایید. قیمت لوازم ورزشی پارکی چندان بالا نیست و شما با انتخاب اصولی می توانید به درستی ورزش کنید. در صورت نیاز به نصاب و مشاوره در زمنیه خرید لوازم ورزشی می توانید باشماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    لوازم ورزشی

    malihe
    پنجشنبه 17 مهر 1399 - 18:13
    بازدید : 608

    انواع گلدان شهری

    خرید گلدان شهری در زیباسازی منظر شهری بسیار تاثیر گذار است زیرا با نصب گلدان های شهری زیبا و مدرن در خیابان ها، کوچه ها و محله ها می توانیم شهری پر از زیبایی و نشاط داشته باشیم.

    برای چیدمان شهری علاوه بر نیازهای فیزیکی مانند خیابان کشی منظم و ایجاد مراکز خرید و مراکز تفریحی مناسب احتیاج به آراستن شهر به فضای سرسبز و دلنشین احساس می شود . این نیاز فقط با ایجاد فضای سبز در پارک ها میسر نمی شود بلکه با گذاشتن گلدان های شهری در خیابان ها، اماکن تجاری و مسکونی، تفریحی، توریستی، آموزشی و هتل ها، نمای زیباتری می توان به شهر داد.

    مبلمان شهری مناسب و زیبا ، راهی برای ترویج جاذبه های توریستی و بهبود وضعیت اقتصادی شهر نیز می باشد. اگر قوانین و ضوابط طراحی و چیدمان  مبلمان شهری زیبا رعایت گردد می تواند  موجب جاذبه مکان های شهری شده  و نیز موجب رونق صنعت گردشگری شود

    گلدان های شهری در زیباسازی منظر شهری بسیار تاثیر گذار است زیرا با نصب گلدان های شهری زیبا و مدرن در خیابان ها، کوچه ها و محله ها می توانیم شهری پر از زیبایی و نشاط داشته باشیم. و هزینه ساخت گلدان های شهری خیلی سنگین نیست بلکه می توان با کمک شهروندان و همکاری و مشارکت آنان در صرف هزینه و اجرا این مهم را عملی نمود.

    زیباسازی شهر با گلدان های شهری

    جنس گلدان های شهری باید در برابر هوازدگی  و تغییرات اقلیمی مقاوم بوده و همخوانی خود را با محیط اطراف به لحاظ زیبایی بصری نیز حفظ کنند. بتن و سنگ از بهترین مصالح به کار رفته در این گلدان ها می باشند. استفاده از فلزات در مناطق گرمسیری گرم شده و مانع رشد گیاهان می شود. بتن می تواند در مقابل ضربه های ناشی از جابه جایی، وندالیسم، خلل و فرج ایجاد شده در تغییرات اقلیمی و کثیف شدن مقاومت کرده و دوام آن ها را بیشتر نماید.

    انواع گلدان های شهری

    گلدان های شهری دارای انواع مختلفی هستند: گلدان های  بتنی، گلدان های چوبی وگلدان های فلزی و گلدان های سنگی و… می شوند که در این بخش به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

    گلدان های بتنی شهری

    شاید ساخت گلدان های شهری بتنی بهترین انتخاب باشد. زیرا جنس این دسته از گلدان ها باعث می شود. مقاومت بالایی را در شرایط آب و هوایی و فیزیکی از خود نشان دهند. یکی دیگر از مزیت های بتن ، خاصیت تخلخل ناهمگون و رنگ خنثای آن است  که باعث می شود این گلدان ها را با انواع رنگ ها ، رنگ کرد.

    از کاربرد گلدان های بتنی می توان به استفاده از آن ها برای تعیین محدوده تردد وسایل نقلیه و یا زیباسازی معابر اشاره کرد. این گلدان ها وزن زیادی داشته و به تبعات آن مقاومت نسبتا زیادی نیز دارند. ولی قیمت کم آن ها باعث شده است.از آن ها در مکان های زیادی استفاده شود.

    گلدان های فلزی شهری

    گلدان های فلزی تنوع زیادی دارند و در انواع گوناگونی مانند گلدان های سقفی و یا گلدانهای پایه دار تولید می شوند. از این گلدان ها می‌‌توان  در معابر شهری و یا حتی حیاط خانه ها استفاده کرد.  نصب گلدان های فلزی به دیوار توسط پیچ یا رولپلاک و یا اتصال آن ها با انواع چسب های قوی به دیوار است. این گلدان ها وزن و قیمت تقریبا  پایینی دارند، مقاومت چندان بالایی ندارند و در اثر ضربه ممکن است دچار آسیب شوند.

    گلدان های سنگی شهری

    گلدان های سنگی معمولا در فضا های عمومی مانند پارک ها و یا باغ ها نصب می شود. نصب این نوع از گلدان ها به دو شکل انجام می شود. یکی اینکه می توان این گلدان ها را به شکل ثابت روی یک سطح قرار داد و گلدان آن نیز نمایان است و دیگر اینکه گلدان را در خاک فرو کرد و گیاه مورد نظر را درون آن کاشت. به دلیل این که سنگ خاصیت تراوشی بسیار کمی دارد باید مسیر خروج آب اضافی گلدان های سنگی به خوبی طراحی شود تا باعث آسیب به گیاه نشود. گلدان های سنگی وزن بالایی دارند و از  مقاومت  بسیار بالایی برخوردارند و به همین علت  قیمت بالایی نیز دارند.

    گلدان های چوبی

    گلدانی های چوبی یکی از زیباترین گلدان های شهری است ،زیرا با محتویاتی که در آن ها قرار می گیرد تناسب دارد و حس بهتری به بیننده القا می کند. جنس چوب هایی که در ساخت این گلدان ها استفاده می شود از تنه درختان بلوط، ایروکو و ساج برمه ای است. گلدان های چوبی دارای وزن کمی نسبت به سایر گلدان های شهری می باشند. اما قیمت بالایی دارند و مقاومت این دسته از گلدان ها بسیار پایین است که باعث می شود  از آن ها فقط در مکان هایی استفاده شود  که جنبه تزئینی دارند.

    گلدان های فایبر گلاس شهری

     این دسته از موارد بیشتر به بتن شباهت دارند و بر خلاف مواد دیگر ، ساخته شده از فرآورده های طبیعی نیست. به دلیل سهولت تهیه قالب برای این مواد و شکل پذیری زیاد آن ها دارای تنوع زیادی می باشند. این دسته از مواد که آن ها را نسبت به سایر مواد متمایز می کند  سبکی و سطح صاف و صیقلی آن هاست.

    کلام آخر

    گلدان شهری یکی از عوامل زیبایی شهر، پارک، فضای بالکن، محیط باز ساختمان های تجاری، مسکونی و اداری است. همانطور که می دانید تنوع متریال در ساخت گلدان شهری بسیار بالاست و همین امر خرید گلدان شهری را کمی سخت می نماید.

    خرید گلدان شهری پلاستیکی، سیمانی، کامپوزیت و فایبرگلاس برای بالکن ها، باغ و ویلا گزینه بهتری است چرا که رنگ بندی متنوعی داشته و قیمت پایین تری دارند. مدل های دیگری از انواع گلدان شهری نیز وجود دارد. در صورت نیاز به مشاهده تنوع محصولات ما می توانید به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید.

    گلدان شهری

    malihe
    پنجشنبه 17 مهر 1399 - 18:01
    بازدید : 513

    توليد نیمکت فلزی شهری

    خرید نیمکت پارکی علاوه بر پارک ها، خیابان ها برای باغ، ویلا و فضای سبز مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری نیز مناسب می باشد. توليد نیمکت پارکی يا ساخت نيمكت فلزي شهري كه با نامهايي چون صندلي پاركي يا صندلي فلزي فضاي باز یا در انگلیسی به Garden bench نامیده می شود

    پروسه توليد نیمکت پارکی

    پروسه توليد نيمكت پاركي شامل  مراحل زیر می باشد :

    ساخت بدنه يا بغلي

    ساخت نشيمنگاه

    ساخت پشتي

    جوشكاري

    رنگ آميزي با رنگ كوره اي

    مونتاژ

    مي باشد كه در اشلها و مدلهاي مختلفي انجام مي شود .

     نقش نشيمنگاه و پشتي در نيمكت پارکی

    در فرآیند تولید نیمکت پارکی ، نشیمنگاه و پشتی نیمکتهای پارکی نقش مهمی را در زیبایی و راحتی کاربران استفاده کننده از این محصول  و فروش نیمکت پارکی دارد . در توليد نشيمنگاه و پشتي صندليهاي فلزي پاركي مي توان از متريال هاي متفاوت و متنوعي بهره برد از قبيل ورق هاي پانچي كه با يك خم ، پشتي و نشيمن را مي سازند يا در مدلهايي به صورت جداگانه از ورق پانچ استفاده مي شود .

    متريال فلزي دوم در اين زمينه پروفيل است كه عموما به صورت چهار پروفيل در پشتي و چهار پروفيل در نشيمنگاه نصب مي شود .

    در بعضي از مدلها كلاف پشتي به صورت منحني و نيم دايره نصب مي شود و پروفيلها به صورت قطاري و يك تكه نشيمن و پشتي را تشكيل مي دهند .

    متريال سوم چوب است . چوب مورد استفاده در پشتي و نشينگاه به چوب روسي معروف است كه داراي ضخامتها و پهناي متنوعي از ٣ سانتيمتر تا ٥ سانتيمتر هستند . اين چوبها داراي رنگهاي متنوعي هستند و در برابر شرايط جوي فضاي باز بسيار مقاومند .

    متريال چهارم مرسوم در نشیمنگاه و پشتي نيمكتهاي پاركي چوب پلاست است كه داراي طرح ها و ابعاد متنوعي است . چوب پلاست از زيبايي و دوام فوق العاده اي برخوردار است و در شرايط جوي مختلف در هواي آزاد و نور خورشيد طول عمر بالايي دارد و رقيب اصلي نشيمنگاه هاي چوبي محسوب مي شود .

    جاي تكيه دادن دست يا آرنج نيز دارای طرح های متنوعی است در بعضي از مدلها به وسيله خم لوله اين حالت مي شود . در يكسري هم از تسمه خمكاري شده و در بعضي نيز از حلقه جوشكاري شده استفاده مي گردد .

    بعضي از مدلهاي نيمكت پاركي نيز فاقد جاي دست هستند كه انتخاب نوع آن بستگي به سليقه افراد خريدار دارد .

    سخن پایانی

    انتخاب نیمکت علاوه بر بودجه مالی به شرایط آب و هوایی نیز بستگی دارد. در مناطق مرطوب بهتر است که از نیمکت پارکی بتنی، سنگی و سیمانی استفاده شود و اگر آب و هوای معتدل دارید مدل های نیمکت چوبی، فلزی و چوبی و فلزی بهترین انتخاب می باشد. قیمت نیمکت پارکی سیمانی، بتنی و سنگی نسبت به دیگر انواع نیمکت بیشتر است اما به دلیل مقاومت بالای آن در برابر عوامل جوی و همچنین ضد سرقت بودن آن برای محیط شهری بهترین انتخاب است.

    ایمن ترافیک کالا انواع نیمکت پارکی با تنوع و کیفیت بالا را در این فروشگاه عرضه می دارد. برای خرید انواع نیمکت پارکی به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید.

    نیمکت

    malihe
    دوشنبه 14 مهر 1399 - 7:38
    بازدید : 483

    اصول مقدماتی طراحی پارک های شهری

    با یک نگاه اجمالی به اطراف شهر حتما با تعداد زیادی گلدان، وسایل بازی و ورزش، نیمکت، سطل زباله و ... مواجه می شوید. همه این محصولات به عنوان مبلمان شهری شناخته می شوند.

     اصولاً پاركها مجموعه اي از فضاهاي سخت و فضاهاي سبز مي باشند كه هر يك بعنوان مكمل ديگري عمل مي كند. بطوركلي فضاهاي سخت شامل مبلمان ، عناصر معماري، كف سازيها و غيره بوده و تابعي از ويژگيهاي و اصول معماري پارك مي باشد كه بايستي دقيقاً در مراحل طراحي پارك به آنها توجه شده و براساس نوع عملكرد آنها مقادير مناسب آن برآورد گردد.

    لازم به ذكر است كه كليه ي فضاهاي سخت طراحي شده، بايستي از لحاظ فرم عملكرد متناسب با كاركرد و گروه سني استفاده كنندگان از پاركها بوده و هر كدام از اصول مخصوص به خود تبعيت كند. بعنوان مثال طراحي انواع مبلمان و حتي معماري يك پارك ويژه ي كودكان با يك پارك شهري كه مورد استفاده ي طيفهاي سني زيادي قرارداد متفاوت مي باشد. با اين مقدمه در اين قسمت از گزارش به بررسي ضوابط و معيارهاي اجراي فضاهاي سبز و سخت پاركها و فضاهاي سبز غير فعال ( معابر و دسترسيها، جرائم و رفيوژها)  پرداخته شده است.

    فضاهاي سبز فعال

    اصولاً طبيعت پاركهاي عمومي به گونه ايست كه تمام طبقات مردم مي توانند از آن استفاده كنند، بعبارت ديگر اين پاركها به منظور گردشگاه و محل استراحت عموم مي باشد، علاوه بر نكات فوق يكي از خصوصيات مهم و معين پاركهاي عمومي تاثيري است كه در آب و هواي شهرها مي گذارد و خود كمك زيادي به حفظ بهداشت محيط و سلامتي افراد مي نمايد. در پاركهاي عمومي سعي بر آن است كه تمام وسائل سرگرمي و رفاهي تقريباً براي همه گونه سليقه ها وجود داشته باشد.

    ۱. تاسيسات رفاهي، تجهيزات خدماتي و اداري، وسايل بازي، زمينهاي بازي و ساير امكانات مورد نياز در احداث پاركها

    بطور كلي انواع تاسيسات رفاهي ، تجهيزات خدماتي ، وسايل بازي ، زمينهاي بازي و ساير امكاناتي كه بنحوي موجب كيفي استفاده ازپاركهاي شهري را فراهم مي آورند مي توان بشرح زير طبقه بندي نمود:

    1. مبلمان شامل :
    • نيمكت : کاربرد نیمکت ها عموما برای استراحت و مشاهده مناظر پارک است که بهتر است به حالت تکی یا میزگرد مانند تعبیه شوند که بهترین مکان پیشنهادی برای استقرار نیمکت ها استقرار در کنار آب نماها و حواشی فضای سبز و قرار گیری در محل های دنج در زیر سایه درختان است.
    1. زباله دان : زباله دان ها باید در نقاط مختلف پارک به ویژه جنب بوفه و سرویس ها و نزدیک آلاچیق ها و زمین بازی کودکان به صورتی تعبیه شوند که دید محیط را برهم نزنند.
    2. تابلوهاي راهنما، اطلاعات : باید از ورودی های پارک اطلاعات لازم را برای استفاده کنندگان فراهم کنند و راهنمای آنان باشند.
    3. ثبت تقويم و تاريخ، ساعت ، تابلوي تبليغات، تابلوهاي توقف و غيره
    • پايه هاي مخصوص روشنايي: که از دو نوع فلوسنت و التهابی با توجه به محل و کاربرد محل استفاده می شود.
    1. دروازه هاي ورودي و خروجي
    • حصار : که می تواند به صورت دیوار یا نرده یا استفاده از گیاهانی همچون شمشاد استفاده شود.
    1. فضاهاي خصوصي و خلوت
    2. سايبان
    3. گلدان و گلجاي
    4. صندوق پست
    5. ابنيه شامل:
    • آبنما
    • شبكه حصار و موانع
    1. تاسيسات رفاهي شامل :
    • توالت و دستشويي: بهتر در گوشه پارک و بصورتی تعبیه شوند که زیبایی منظر پارک را خدشه دار نکنند و تا حدودی نزدیک زمین بازی کودکان باشد.
    1. آبخوري

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع مبلمان شهری شرایطی ایجاد نموده است که شما بتوانید بدون واسطه انواع کلدان و نیمکت را خریداری نمایید. با مقایسه انواع محصولات ما در این سایت می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

    مبلمان شهری

    malihe
    دوشنبه 14 مهر 1399 - 7:23
    بازدید : 490

    خرید تجهیزات بازی مهد کودک و اتاق خواب کودک

    تاب سرسره کودک را می توان در هر موقعیت و شرایطی نصب نمود. در خرید تاب سرسره کودک ابتدا باید به موقعیت و ابعاد محل مورد نظرتان دقت کنید. در صورت بزرگ بودن فضا می توانید از خرید تاب سرسره پلاستیکی را را مورد نظر قرار دهید. اما اگر برای اتاق خواب کودکتان نیاز به تاب و سرسره دارید بهتر است از انواع تاشو آن استفاده کنید تا فضای زیادی اشغال نکند.

    تجهیزات مهد کودک و خانه بازی به وسایلی تبدیل شده‌اند که شاید اهمیتشان از وسایل موجود در خانه‌ها هم بیشتر باشد. امروزه‌ کودکان بیشترین وقت خود را در طول روز در چنین فضاهایی می‌گذرانند. شاید بتوان گفت مهد کودک‌ها و خانه‌های بازی، خانه دوم کودکان محسوب می‌شوند. با توجه به این موضوع، نکته‌ای که از همه مهم‌تر است و رعایت آن برای مسئولان این مکان‌ها ضروری است، توجه به ایمنی و کیفیت تجهیزات مهد کودک و خانه‌های بازی تحت نظارت آن‌هاست.

    تجهیزات مهد کودک شما باید این ۴ ویژگی‌ را داشته باشد:

    لوازم مهد کودک به‌راحتی قابل شستشو یا تمیزکردن باشد؛

    ارتفاع تجهیزات مهد کودک مناسب با سن کودکان باشد؛

    جنس تجهیزات خانه بازی کودکان طوری باشد که بر اثر تغییرات آب و هوایی خراب نشود؛

    تا حد امکان گیره‌ها و قلاب‌ها در قسمت‌هایی قرار داشته باشند که کودکان به آن‌ها دسترسی نداشته باشند.

    اهمیت قابل شستشو بودن تجهیزات مهد کودک برای چیست؟

    یکی از ویژگی‌هایی که از خوب ‌بودن جنس و کیفیت تجهیزات خانه بازی و لوازم مهد کودک حکایت می‌کند، قابل شستشو بودن آن‌هاست. در طول روز کودکان بسیاری از تجهیزات خانه بازی کودک استفاده می‌کنند. ممکن است بسیاری از آن‌ها ناقل بیماری‌هایی مثل سرماخوردگی کودکان باشند. حتی ساده‌تر از آن، بارها زمین بخورند و بلند شوند و بدون اینکه دست خود را بشورند، هر وسیله‌ای را لمس کنند. این وسایل در معرض آلوده‌شدن به بیشترین میکروب‌ها قرار دارند و کودکان نیز بیشترین تماس را با آن‌ها دارند؛‌ پس به‌راحتی میکروب‌ها را به کودکان منتقل می‌کنند.

    اگر جنس آن‌ها قابل شستشو باشد یا حتی به‌راحتی تمیز شود، باعث می‌شود مسئولان راحت‌تر و به دفعات بیشتر برای تمیزکردن آن‌ها ادغام کنند؛ درنتیجه آلودگی‌های کمتری روی آن‌ها انباشته می‌شود. اگر به تاب و سرسره‌هایی مثل تاب و سرسره سنجاب، تاب و سرسره خوک و … دقت کنید، متوجه می‌شوید بیشترین جنسی که در طراحی بدنه آن‌ها استفاده شده، پلاستیک فشرده است (اصطلاحا به این‌ها لوازم بازی پلی اتیلن هم می‌گویند!). ضمن اینکه این وسایل از رنگ‌های مختلف و شاد تهیه شده‌اند. بهتر است تجهیزات خانه بازی کودک رنگ‌های روشن داشته باشند تا هم کودکان را بیشتر به سمت خود جذب کنند، هم کثیفی خود را بیشتر نشان دهند تا مسئولان این مراکز زودتر متوجه آلودگی این وسایل بشوند.

    خرید تاب سرسره کودک

    قیمت تاب سرسره پلاستیکی بر اساس ابعاد تاب و سرسره، نوع پلاستیک به کار رفته در ساخت آن و نحوه نصب آن متغیر است.

     ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از فروشگاه های عرضه کننده انواع تاب سرسره، محصولاتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب به خریداران ارائه می کند. به منظور انتخاب بهترین تاب سرسره، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش این مرکز بهرمند شوید.در صورت نیاز به دریافت مشاوره درباره خرید تاب سرسره پلاستیکی و نحوه نصب آن می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    تاب سرسره کودک

    malihe
    دوشنبه 14 مهر 1399 - 6:59
    بازدید : 527

    درباره تاب و سرسره بازی بیشتر بدانید

    تاب سرسره پارکی به عنوان جذابترین بازی بچه ها در محیط باز و فضای سبز تنوع مناسبی دارد. استفاده از فلز و پلاستیک در ساخت این وسایل بازی رایج است. خرید تاب سرسره پارکی ترکیبی برای محل های شلوغ مانند پارک ها، مهدکودک ها و خانه بازی ها مناسب است. تاب و سرسره از جمله وسایلی است که اغلب بچه ها بازی کردن با آنها را دوست دارند. این وسایل معمولاً در زمین بازی کودکان، مهدکودک یا ایوان و حیاط خانه‌ها قرار می‌گیرد. تاب و سرسره وسیله بازی محبوبی میان کودکان است.

    تاب صندلی یا نشیمنی است که با طناب یا زنجیر آویزان می‌شود و زمانی که به حرکت دربیاید به حرکت نوسانی خود مانند یک پاندول ادامه می‌دهد تا جایی که با کشیده شدن یا دخالت نیرویی خارجی متوقف شود.

    بازی در فضای باز به کودکان کمک می‌کند تا توانایی یادگیری را افزایش دهند. کودکان بیشتر تمایل به شرکت در بازی‌ها و فعالیت‌ها در فضای باز داشته و علاقه به برقراری ارتباط با کودکان متفاوت و ایجاد دوستی جدید دارند. بازی گروهی را یاد گرفته و این موضوع باعث می‌شود تا مهارت‌های اجتماعی را یاد بگیرند و بدون نظارت بزرگترها به سمت سایر بچه‌ها جذب شوند.

    تاب بازی

    تاب سواری تاثیراتی بنیادی بر سلامتی ما و کودکانمان می گذارد. تفریح با این وسیله در افزایش آرامش، رفع نفخ و بهبود حافظه نقش خواهش داشت. تاب یکی از وسایل پارکی کودکان است که از بازی های هیجانی و لذت بخش برای کودکان محسوب می شود که علاوه بر سرگرمی باعث تقویت عضلات و مهارت های حرکتی و تعادلی کودک می شود. زیرا در حین بازی باید از عضلات خود برا حفظ تعادل کمک بگیرید. تاب بازی علاوه بر کودکان حتی برای بزرگسالان هم لذت بخش می باشد و تاثیراتی بنیادی بر سلامتی ما و کودکانمان می گذارد. و در عین حال که یک بازی هیجانی محسوب می شود به دلیل حرکات ریتمی و منظم به مغز فرمان آرامش می دهد و باعث افزایش آرامش و بهبود حافظه می شود. برای کودکان کوچکتر که قادر به نشستن هستند اما هنوز نمی توانند به خوبی تعادلشان را حفظ کنند باید تاپ محافظ دار انتخاب کرد

    فواید تاب بازی برای کودکان بدین شرح است:

    باعث ایجاد تحرک کودک می شود

    باعث هوش طبیعت گرایی کودک می گردد

    باعث شادابی و نشاط می شود

    توجه و تمرکز کودک را بالا می برد

    باعث هماهنگی چشم و دست کودکان می شود

    سرسره بازی

    سرسره بازی نیز یکی از شاد ترین و نوستالژی ترین بازی برای کودکان و والدین به شمار می آید و با هر بار بالا رفتن از سرسره و سر خوردن و پایین امدن لذتی به کودک دست میدهد گویی همه چیز از نو شروع میشود و با انگیزه و انرژی بیشتر سرسره بازی را تکرار میکند .  لذا بهتر است والدین در این کار نظاره گر باشند و اجازه دهند خودش تلاش کند در غیر اینصورت چند دقیقه ای بیشتر این کار ادامه نخواهد داشت . اجازه دهیم کودک با سلیقه خود از وسیله ها و سرسره ها بالا رود چرا که تنها راه بالا رفتن فقط پله نیست . همچنین زمانی که این کار به صورت گروهی انجام شود بهترین زمان برای مراودات و ارتباطات اجتماعی خواهد بود . در هر صورت این وسیله یعنی سرسره بازی  چه به صورت فردی و چه به صورت گروهی بسیار نشاط آور و پر تحرک است .همان اندازه که فعالیت کودکان و تحرک فیزیکی مهم است، اینکه وسیلۀ بازی هم برای آن‌ها جذاب باشد نیز مهم است. در واقع جذابیت وسایل بازی و تاب  می‌تواند کودکان را به داشتن فعالیت‌های فیزیکی تحریک کند.

    فواید بازی با وسایل پارکی برای کودکان

    وسایل پارکی کودکان استانداردهای لازم برای سلامتی و امنیت کودکان را ندارد اما این موضوع دلیل بر مانع شدن از رفتن کودکان به پارک و استفاده نکردن از وسایل پارکی کودکان نمی شود.زیرا علاوه بر مسائلی که قبلا به آن اشاره شد، می توانند از مزایای نور آفتاب که تاثیر بسیار زیادی در سلامتی کودکان نیز دارند بهره مند شوند. مسئله دیگر اینکه وسایل پارکی از نظر بهداشتی در وضعیت مناسبی نیستند و حتی ممکن است کودکان را در معرض بیماری های گوناگونی قرار دهند. در هر صورت باید به کودکان بیاموزیم که فضای پارک را تمیز نگه داریم و در راستای استفاده از وسایل پارکی بیشتر مراقب باشند و پس از استفاده از این وسایل حتما نکات بهداشتی را رعایت کنند.

    سخن پایانی

    قیمت تاب سرسره فلزی و پلاستیکی ترکیبی نسبتا بالا است اما آموزش بازی گروهی و زندگی اجتماعی در این تاب و سرسره میسر است. تاب سرسره های پلاستیک و فلزی کوچکتر برای باغ، ویلا و حیاط منازل گزینه بهتری است. نصب تاب و سرسره فلزی و پلاستیکی نیاز به مهارت کافی دارد. در صورتی که قصد خرید انواع تاب سرسره پارکی را دارید و یا برای نصب امن و اصولی تاب سرسره پارکی نیاز به نصاب داشته باشید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید و در صورت نیاز فقط کافی است با شماره های داخل سایت تماس حاصل کنید.

    تاب سرسره

    malihe
    دوشنبه 14 مهر 1399 - 6:42
    بازدید : 555

    آبخوری

    آبخوری از جمله مهمترین انواع مبلمان شهری به شمار می آید. نصب درست و اصولی آبخوری در مکان مناسب آرامش و آسایش شهروندان را فراهم می آورد. در خرید آبخوری باید به شرایط آب و هوای شهر دقت داشته باشید.

    منابع آبي رايگان در فضاهای عمومي، كه در طول تاريخ توسط خیرين يا خود شهرداری ها تأمین مي شدند، يکي از گام های عمده پیشرونده به سوی تمدن بوده اند. اين منابع آبي كه در فضاهای شهری بیشتر به شکل آبخوری ديده مي شوند امروزه، با وجود چالش های متعدد بهداشتي، هنوز يک عنصر مهم در فضاهای شهری سالم به شمار مي روند. آب آشامیدني سالم و پاك كه از طريق اين آبخوری ها در مکان های عمومي ارائه مي شود جايگزين مناسبي برای نوشیدني های شیرين مي باشد. همچنین وابستگي به بطری های پلاستیکي كه برای سلامتي محیط زيست مضرند را كاهش مي دهد و موجب صرفه جويي پول افراد مي گردد. بنابراين، جانمايي و مکانیابي مناسب اين تسهیلات در فضاهای شهری، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است

    طراحی

    آبخوری ها بايد در مقیاسي متناسب با مکان نصب شان طراحي شوند و به آساني در دسترس كودكان، افراد ناتوان و افراد نشسته بر روی ويلچر قرار گیرند. برای استفاده راحت تر معلولان، شیرهای آب را مي توان در ارتفاع 58 سانتیمتری طراحي كرد. اين اندازه، فضای مناسبي اطراف آبخوری بوجود مي آورد تا كاربران ويلچر نیز بتوانند از آنها استفاده كنند چراكه ارتفاع ويلچر نیز حدود 58 سانتیمتراست.

    همچنین، شیرها بايد بر روی يک سطح سخت نصب شوند. باز و بسته كردن شیر آبخوری بايد به راحتي و با اعمال كمترين قدرت انجام گیرد. بهتر است آبخوری ها دارای يک شیر خودكار باشند تا مانع از هدر رفتن بي مورد آب گردند. نصب يک شیر آب در كنار حوضچه يا شیر اصلي باعث خواهد شد تا به آساني بتوان بطری آب را پر يا از آن برای شست وشوی دست ها استفاده نمود. به علاوه تعبیه يک سیستم لوله كشي و منبع تخلیه مانع از برگشت و آلوده كردن آب خواهد گرديد.

    آبخوری ها باید در مقیاسي متناسب با محل نصب شان طراحي شوند و به آساني در دسترس کودکان و افراد ناتوان قرار گيرند.

    آبخوری ها بطور کلي باید در مناطق شلوغ و محورهای اصلي تردد عابران پياده واقع شوند.

    مكان يابی

    آبخوری ها بايد نزديک به مکان هايي مانند اماكن تفريحي، ورزشي، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، زمین های بازی، بوستان ها، پايانه های مسافربری، مراكز خريد و میادين عمومي، ايستگاه های حمل و نقل عمومي و بطور كلي در مناطق شلوغ و محورهای اصلي تردد عابران پیاده واقع شوند. اين تسهیلات بايد در جايي قرار گیرند كه دامنه ديد را محدود نکنند، مانع رفت و آمد پیاده روها نشوند و دست كم يک متر با ديگر مبلمان خیاباني نصب شده در آن محدوده فاصله داشته باشند. آبخوری ها به دلايل كاربردی بايد درمناطقي كه تابستان گرمي دارند در دسترس باشند. همچنین بهتر است:

    · طراحي سیستم نصب، لوله كشي و شبکه فاضلاب آبخوری ها به گونه ای باشد كه مانع از خیس شدن و لغزندگي محیط اطراف آن شود؛

    · آبخوری به سمت فضاهای سبز و لبه های حاشیه پارك شیب داشته باشد؛

    · انشعابات مسیر به سمت آبخوری، دسترسي به مسیر اصلي حركت را فراهم آورد؛

    · به فاصله دو و نیم متر از آبخوری بايد محیطي پاكیزه همراه با امکانات رفاهي مانند نیمکت وجود داشته باشد؛

    · اگر در منطقه ای تنها يک آبخوری وجود دارد، امکان استفاده دو طرفه از سمت چپ و راست برای افراد ويلچری فراهم شود.

    سخن پایانی

    ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده انواع مبلمان شهری و آبخوری مجموعه مناسبی از انواع آن را گردآوری نموده است. برای مشاهده مدل ها می توانید به آدرس سایت مراجعه نمایید.

    آبخوری

    malihe
    چهارشنبه 16 مهر 1399 - 17:20
    بازدید : 574

    ضوابط نصب سرعت گیر

     سرعتگیر ها و سرعت کاه ها تجهیزاتی هستند که به دلیل طراحی بخصوصی که دارند. از سرعت وسیله های نقلیه می‌کاهند. سرعتگیرها به دو دسته کلی پلاستیکی و لاستیکی تقسیم می شوند.  قیمت سرعت گیر نیز با توجه به مواد سازنده آن تعیین می شود. قبل از هر چیز ذکر این نکته ضروری است که اصولا نصب سرعت گیر و سرعت کاه به عنوان بخشی از طرح های موسوم به “آرام سازی ترافیک”(Traffic Calming) استفاده می شود که در کشور های توسعه یافته از این روش فقط در معابر محلی  و یا در مقابل مدارس و مراکز آموزشی یا مراکز خاص مشابه استفاده می شود.  

    در ادامه به قوانین و مواردی که باید در هنگام نصب سرعتکاه در نظر گرفته شوند پرداخته میشود. بسیاری از این موارد در شهرهای پیشرفته دنیا به شرایط قانونی تبدیل شده که نصب سرعتکاه مستلزم احراز این شرایط است:

    فقط خیابانها و مناطق مسکونی محلی مناسب برای نصب این ابزار هستند.

    سرعتکاه تنها زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که ناکارآمدی و عملی نبودن ابزار دیگر کنترل سرعت(مثل تابلوها و علائم) مسجل شده باشد.

    نصب این ابزار تنها در خیابانهای مسکونی که روزانه کمتر از ۲۵۰۰  و بیشتر از ۱۰۰۰ وسیله نقلیه از آنها عبور میکنند مجاز است.

    نصب سرعتکاه در خیابانهایی که دارای یک Lane در هر جهت حرکت هستند و تابلوی محدودیت سرعت ۲۵mph(40km) دارند ممکن است. البته نوع تخت سرعتکاه که دارای طول بیشتر است میتواند در خیابانهایی با حداکثر سرعت مجاز ۳۲mph.(50km) نیز نصب شود.

    سرعت گیر و سرعت کاه نباید در معابر دارای  شیب  بیش از ۸% در صد نصب شود.

    سرعتکاه در خیابانی که به عنوان مسیر عبور کامیون/ کامیونت  یا مسیر حمل ونقل عمومی شناخته میشود نصب نمیگردد.

    نصب سرعتکاه در خیابانهایی که مسیر اولیه و اصلی رفت وآمد وسایل نقلیه اورژانسی هستند و بنابر تشخیص متخصصین باعث تاخیر غیر قابل قبول در سرویس دهی این وسایل میشوند ممنوع است.

    نصب سرعتکاه در خیابانهایی که محل استقرار نیروهای پلیس, امداد, آتش نشانی و موارد اورژانسی دیگر هستند ممنوع است.

    بدلیل تامین امنیت, این ابزار در خیابانهایی که طبق تایید متخصصین از طول و عرض مناسب و دید کافی از فاصله دور برخوردار نباشد و همچنین دارای پیچ و خم زیاد و شیب نامناسب باشند نصب نمیشود.

    سرعتکاه ها برای نصب نیاز به موافقت کتبی ۱۰۰% صاحبین املاک(۱ رای به ازای هر مالک) و ۶۷% ساکنین(۱رای به ازای هر واحد مسکونی) خیابان محل نصب دارند.

    علائم هشدار دهنده که به راننده وجود سرعتکاه و همچنین سرعت عبور از آنها را اعلام کند باید در فاصله مناسب قبل از شروع یک سری سرعتکاه نصب شوند.

    سرعتکاه نباید در خیابانهای بن بست با طول کمتر از ۸۰۰فوت(۲۵متر) نصب شود.

    طول خیابان محل نصب باید حداقل ۱٫۴مایل(۲٫۲۵ کیلومتر) باشد.

    در مواقعی که استفاده از سرعتکاه لازم است اما مشکلاتی نظیر اصلی بودن خیابان یا عبور و مرور مرتب وسایل نقلیه اورژانسی وجود داشته باشد, از ابزاری به نام Speed Cushion و در برخی مواقع از Speed Table استفاده میشود.

    استانداردهای ساخت

     برای ساخت سرعتکاه استانداردهایی تعیین و تدوین شده تا کارایی این ابزار را به حداکثر و مشکلات حاصل از آن را به به حداقل برساند. در ادامه به بخشی از این استانداردها اشاره میشود:

    طبق استاندارد حداکثر ارتفاع هر سرعتکاه ۳تا ۴اینج(۷تا ۱۰سانتیمتر) و حاکثر طول آن۱۲تا ۱۴ فوت(۳٫۵تا ۴٫۲ متر) میباشد.

    سرعتکاه باید به صورت یک سری چند تایی با فاصله معین در طول یک مسیر نصب شود. فاصله بین هر سرعتگاه بسته به طول خیابان محل نصب میتواند بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ فوت(۶تا ۱۸ متر) باشد.

    در ساخت آنها باید از آسفالت, سیمان یا مواد پلاستیکی استفاده شود.

    استفاده از پلاستیک به دلایل زیر متداول تر است:

    قبل از نهایی شدن محل نصب, نوع پلاستیکی را میتوان براحتی جا بجا کرد تا بهترین محل برای نصب پیدا شود.

     بر خلاف آسفالت و سیمان کمتر به تعویض و تعمیر نیاز پیدا میکند, در نتیجه کم هزینه تر است.

    در فصل بارش برف که سرعتکاه ها یکی از مشکلات برای عبور برفروب هستند, پروسه نصب آسان نوع پلاستیکی این امکان را فراهم می آورد که برداشته شوند و بعدا دوباره سر جای خود قرار بگیرند.

    بر روی هر سرعتکاه باید خطوط مخروطی شکل و با رنگی مشخس کشیده شود تا رویت آنها را از فاصله دور و در شب تسهیل بخشد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی از جمله سرعتگیر هستند. این برند علاوه بر تولید نصب و تعمیر محصولات را نیز عهده دار می شود. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی درباره قیمت و نوع سرعتگیر مناسب دریافت نمایید.

    سرعت گیر

    malihe
    پنجشنبه 10 مهر 1399 - 22:33
    بازدید : 533

    تاریخچه سرعت گیر

    سرعتگیر ها و سرعت کاه ها تجهیزاتی هستند که به دلیل طراحی بخصوصی که دارند. از سرعت وسیله های نقلیه می‌کاهند. سرعتگیرها به دو دسته کلی پلاستیکی و لاستیکی تقسیم می شوند.  قیمت سرعت گیر لاستیکی نسبت به سرعتگیر پلاستیکی بالاتر است. حال به گذشته سرعت گیر بپردازیم.

    گزارشات متعددی در مورد اولین سرعتگیر وجود دارد که قدیمی ترین این گزارشات توسط New York Times و در تاریخ ۷ ژوئن سال ۱۹۰۶ منتشر شده است. طبق این گزارش اولین سرعتگیر دنیا در Chatham واقع در New Jersey  نصب شده است. این سرعتگیر در نزدیکی محل عبور عابرین پیاده نصب شد و در حدود ۵ اینچ(۱۲ تا ۱۳ سانتیمتر) ارتفاع داشت. البته در آن زمان میانگین حداکثر سرعت اتومبیل ها ۳۰ mph(50kmph) بود. اولین سرعتگیر در اروپا در سال ۱۹۷۰و در شهر Delft هلند ساخته شد.

    تعاریف, تفاوتها و شباهتها

    در واقع تفاوتهای اساسی و برخی تشابهات میان Bump و Hump وجود دارد که ارائه تعریف برای هر یک از این دو وسیله به آشکار شدن این تفاوتها و تشابهات کمک میکند.

    سرعت گیر(Bump):

    ابزاری برای کنترل سرعت وسایل نقلیه است. طبق استانداردهای موجود ارتفاع بلند ترین نقطه یک سرعت گیر باید ۳ تا ۴ اینچ(۷تا ۱۰cm), حداکثر طول آن ۱ فوت(۳۰cm) وعرض آن به اندازه عرض محل نصب باشد.

     استفاده از سرعت گیر در اماکنی توصیه میشود که حداکثر سرعت وسایل نقلیه از ۵تا ۱۰ مایل) ۱۵ کیلوتر)تجاوز نمیکند. پارکینگها یا مراکز خرید به عنوان بهترین اماکن برای نصب این وسیله میباشد. نصب این وسیله در اماکن و معابری که محل رفت و آمد عمومی هستند مناسب نیست و معمولا باعث ایجاد مشکل برای وسایل نقلیه میشود.

     سرعت کاه(Hump):

    از این ابزار با نام سرعتگیر ملایم(Gentle Bump) نیز یاد میکنند. ارتفاع سرعت کاه به ۳تا ۴ اینچ(۷تا ۱۰ سانتیمتر) میرسد, عرض آن به اندازه عرض خیابان محل نصب است و طولی ما بین ۱۲تا ۱۴ فوت(۳٫۵تا ۴٫۲ متر) دارد. طول سرعت کاه ممکن است به ۲۲ فوت(۶٫۷ متر) نیز برسد, در چنین مواقعی به آن Speed Table نیز میگویند.

    امروزه استفاده از سرعت کاه(نه سرعت گیر) در مناطق و معابر مسکونی و همچنین مناطقی که مسیر اصلی اتوبوس, آمبولانس و اتومبیلهای اورژانسی دیگر نیستند متداول است که سرعت عبور از آنها نباید از ۱۰ تا ۲۰ مایل(۱۵تا ۳کیلومتر) تجاوز کند. بر خلاف Bump, Humpها معمولا به صورت سری چند تایی با فاصله معین در طول یک مسیر نصب شوند تا سرعت وسایل نقلیه قبل و بعد از هر Hump کنترل شود.

     وسعت کاربری

    در مورد کاربرد این ابزار در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که نصب سرعتگیر(Bump) در کلیه معابر به غیر از پارکینگها مخالف قانون است ولی سرعتکاه(Hump) میتواند با رعایت شرایط و ضوابطی خاص نصب شود.

    سرعتکاه در برخی شهرها مورد استفاده قرار میگیرد و در بعضی شهرهای دیگر نیز یا استفاده نمیشود(از دید شهرداری منع قانونی دارد) یا نصب آنها مستلزم رعایت قوانین و شرایطی است که محل نصب و خود سرعتکاه باید حائز این شرایط باشند.

    این ابزار در برخی شهرهای آمریکا و انگلیس برای کنترل سرعت مورد استفاده قرار میگیرد اما مساله قابل توجه میزان استفاده از آنها در سطح شهر هاست. تحقیقات نشان میدهد سرعتکاه در مناطقی خاص مثل خیابانهایی که در آنها یک یا چند مدرسه وجود دارد, یا مناطق مسکونی که میزان جمعیت و میزان عبور و مرور وسایل نقلیه در حدی است که نیاز به وجود سرعتکاه را ایجاد میکند نصب میگردند. با مطالعه و بررسی موارد مربوط به شرایط محل نصب میتوان به این نتیجه رسید که حتی در شهرهایی که منع قانونی برای نصب سرعتکاه ندارند, فقط محلها و مناطق مخصوصی که طبیعتا تعدادشان هم زیاد نیست به این ابزار مجهز میشوند. سرعتکاه به صورت و حجمی که ما در کشور خود شاهد آن هستیم معمول و پر استفاده نیست.

    قیمت انواع سرعت گیر

    ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی از جمله سرعتگیر هستند. این برند علاوه بر تولید نصب و تعمیر محصولات را نیز عهده دار می شود. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی درباره قیمت و نوع سرعتگیر مناسب دریافت نمایید.

    سرعت گیر

    malihe
    پنجشنبه 10 مهر 1399 - 21:58
    بازدید : 555

    ضرورت علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی

    با پدید آمدن وسایل نقلیه موتوری در زندگی بشر تغییراتی اساسی پدید آمد اما به موازات مزایای این پدیده مشکلاتی برای زندگی انسان بوجود آمد که ضرورت علایم و تابلوی راهنمایی و رانندگی را مشخص می‌ساخت. خرید تابلوی راهنمایی و رانندگی و نصب آن در محل مناسب یکی از مهمترین فعالیت هایی است که جهت کاهش تصادفات انجام می شود. دسته ای از این تغییرات مثبت و برخی منفی بود. کاهش زمان نقل و انتقالات، افزایش سرعت مبادلات و تجارت و پدیدار شدن مشاغل جدید از جمله تغییرات مثبتی بود که زندگی انسان را متحول کرد.

    تاریخچه پیدایش حمل و نقل امروزی

    افزایش تصاعدی مصرف سوختهای فسیلی و به تبع تولید گازهای سمی که خود نیز علت اصلی پیدایش بسیاری از بیماریهاست، پدیده گرمایش تدریجی زمین که سبب بر هم زدن تعادلهای زیست محیطیست و افزایش مرگ و میر ناشی از تصادفات و سوانح رانندگی که بخشی از مشکلات پدید آمده این تغییر رویه است. پس انسان علاوه بر بهره وری از این سیستم، باید جهت رفع مشکلات بوجود آمده تدبیری اتخاذ میکرد. پدید آمدن علائم و تجهیزات راهنمایی و رانندگی یکی ازبهترین راه حل ها جهت کاهش حوادث رانندگی شناخته شد. تابلو های راهنمایی و نظم بخشیدن به تردد توسط چراغهای راهنمایی از اولین اقدامات در این زمینه بود.

    آمار و ارقام مرتبط

    با استناد به آمار منتشر شده  توسط سازمان بهداشت جهانی، ایران با ۴۳.۸ کشته در هر ۱۰۰۰۰۰ نفر جزو ۲۵ کشور خطرناک در رانندگی جاده ایست. نامیبیا، سوازیلند، مالاوی، عراق و ایران به ترتیب جزو ۵ کشور اول در بیشترین تلفات جاده ایست. مالدیو، مالتا، جزایر مارشال، ژاپن، فیجی، سوییس، تاجیکستان و هلند به ترتیب ۷ کشوری هستند که کمترین تلفات جاده ای را دارند.تشکیل کمیسیون ایمنی راهها در سال ۸۳ با مصوبه دولت، نتایج قابل قبولی داشته و به طور متوسط سالانه به میزان پنج درصد از میزان تلفات جادهای کاسته است اما به هدف برنامه پنجم توسعه که کاهش سالانه ۱۰ درصدی این میزان است، نرسیدهایم.

    تکنولوژی روز به روز و یا به تعبیری لحظه به لحظه در حال تغییر است. این بدین معنی است که علاوه بر پیشرفتهایی که در حوزه خودرو و وسایل نقلیه موتوری حاصل می گردد در زمینه علائم راهنمایی نیز باید تغییراتی لحاظ شود. پیدایش وسایل نقلیه هیبرید، برقی و خورشیدی قطعا نیاز های جدیدی در حوزه ترافیک با خود به همراه دارند.

    کلام آخر

    تابلوی راهنمایی بیشتر از ورق های گالوانیزه ساخته می شوند و رنگ الکترواستاتیک زده شده به آنها طول عمر بالایی دارد. قیمت تابلوی راهنمایی و رانندگی بسته به اندازه تابلو متفاوت است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تابلوی راهنمایی فضایی ایجاد نموده است که شما بتوانید با کمترین هزینه بهترین انواع تابلوی راهنمایی را خریداری نمایید. در ضمن در صورت نیاز به نصاب جهت نصب تابلو راهنمایی می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    تابلوی ترافیکی

    malihe
    پنجشنبه 10 مهر 1399 - 21:14
    بازدید : 620

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 84
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه